۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۲۸

فرمانده انتظامی گلستان:

نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردهای نظام آماده جانفشانی است

نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردهای نظام آماده جانفشانی است

گرگان- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: همکاران ما برای ایجاد امنیت تلاش شبانه روزی داشته و در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد و آماده جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر صبح شنبه در صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز شده و بیش از ۱۰۰ برنامه اجتماعی و فرهنگی طی این هفته در استان خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در هندسه امنیت کشور در کنار دیگر نیروهای مسلح، سرباز کشور هستیم و بی شک امنیت کشور، افتخار همه ما به شمار می رود.

وی با بیان اینکه امنیت کشور به واسطه مجاهدت های شبانه روزی شکل گرفته است، افزود: نیروی انتظامی در برابر دشمنانی که برای ناامن کردن کشور سرمایه گذاری می کنند، مقتدرانه ایستاده است.

فاضل دادگر بیان کرد: همکاران ما برای ایجاد امنیت تلاش شبانه روزی داشته و در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد و آماده جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام هستند.

وی ادامه داد: در طول یک ساله گذشته دستاوردهای خوبی چه در حوزه ایمنی و چه در حوزه امنیت از مرزها تا جاده ها و معابر شهری داشته ایم.

کد خبر 5322725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha